Betalingsvilkår og refusjon

Disse vilkårene beskriver hva en billett til BrøttumLAN innebærer, og hvordan betaling fungerer.

  1. En billett til BrøttumLAN koster 350,- dette gir deg en plass og stol på lanet, samt adgang til lokalet og vårt servicetilbud (frukt, vannkoker, pizzaovn, osv.) under hele arrangementet.
  2. Betaling foregår via vår Vipps-integrasjon eller med tradisjonell nettbankoverføring. Det er ingen gebyrer eller depositum uansett hvilken betalingsmåte du velger.
  3. Alle billetter er fult refunderbare frem til 22. april 2024. Refusjonsprosessen er veldig enkel. Hvis du har valgt en plass så gå først til hallkartet og trykk [Fjern valgt plass]. Gå deretter til Billett.
  4. Billett til BrøttumLAN inkluderer medlemskap i foreningen BrøttumLAN for 2024. Dette har ingen praktisk betydning for deg, men du kan delta på årsmøte og hjelpe til å forme foreningen og fremtidige LAN hvis du ønsker. Medlemskontigent er inkludert i billettprisen.

Ordensregler

Når så mange mennesker, og så mye utstyr er samlet på en plass, er det viktig å ha noen retningslinjer. Du som deltager, eller besøkende på BrøttumLAN plikter å rette deg etter følgende regler.

Hvis det er noe du lurer på under lanet er det bare å huke tak i noen i crew, så skal vi prøve å hjelpe deg.

  1. BrøttumLAN er et rusfritt arrangement. Alkohol er forbudt. Berusede personer bortvises. Politianmeldelse blir utfylt i alle tilfeller.
  2. BrøttumLAN er ment som et sosialt og morsomt arrangement. Gjør ditt for at det blir det.
  3. Som besøkende på BrøttumLAN er du hjertlig velkommen på dagtid. For å være besøkende på natten etter klokken 00.00, må du være registrert medlem av BrøttumLAN. Dette koster 50 kroner, du vil da få adgangsbånd for hele arrangementet, men du har ikke anledning til å ta med eget utstyr.
  4. Det er av hensyn til brannsikkerheten ikke lov å sove under pulten. Sov heller på sovesalen. Ved brann gå til nærmeste utgang, møt deretter opp på parkeringsplassen. Hvis du ser en brann, ring 110, trykk inn nærmeste manuelle brannmelder eller si i fra til crew.
  5. Hver deltager får en stikkontakt á 1 ampére, og en nettverksport. (Hvitevarer er ikke tilatt da dette trekker over strømgrensen) Husk derfor å ta med deg strømforgrener så du får koblet til pc og skjerm. Det er også et minstekrav på 6m. (TP) nettverkskabel for å få nett. Vi har trådløst nett, men pga. mye elektrisk støy i salen vil hastighet og stabilitet på det trådløse nettverket være dårlig.
  6. Sørg for å kjøre en virussjekk på pcen din før du kommer på lanet. Vi anbefaler ellers at alle har et oppegående antivirusprogram og brannmur installert. Sørg også for å oppdatere operativsystemet ditt.
  7. All røyking skal selvfølgelig foregå utendørs, det er heller ikke tilatt å røyke rett utenfor utgangene. E-sigaretter er heller ikke tillat innendørs.
  8. Husk at plassen din er 80 x 60 cm. Skal du ha med tv må du sjekke at den ikke er bredere en 80 cm.
  9. All snus skal kastes i søpla. Det henger søppelsekker en rekke steder. Hvis du kaster snus på gulvet risikerer du å bli utvist.
  10. Søppel skal i søppelsekkene. Hvis du søler noe så si i fra til crew. Så hjelper vi å få det bort før der setter seg fast.
  11. Hvis noe blir ødelagt så si i fra. Da får vi i crew en forklaring på hva som har skjedd og vi slipper å sende overaskende erstatningskrav. Hvis du ødelegger noe kan du bli nødt til å erstatte det.
  12. De delene av lokalene vi ikke leier er sperret av, der skal du ikke oppholde deg.
  13. Under arrangementet skal du rette deg etter de instruksjoner som blir gitt av crew.
  14. Crew har ikke ansvar for ditt utstyr, og fraskriver seg dine handliger under arrangementet.(Som for eksempel piratkopiering og lignende)

Hvis overstående regler brytes, vil basert på alvorligheten, en eller flere av følgene tiltak tas i bruk:

Reglene kan bli endret uten varsel